kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Daniel Jurman (daniel.jurman@guest.arnes.si)
Datum:Sat, 6 Sep 1997 11:44:31 +0200 [naprej][nazaj]

On Friday, 05 September, 1997 21:54, Marko Potocnik[SMTP:marko.potocnik@kiss.muzej.si] wrote:

> Prvih 24 ur po prijavi kraje vsi nakupi se vedno bremenijo lastnika, podpis
> na racunih pa prodajalci sila redko primerjajo(pri nas je mogoce malo
> drugace) in tudi ce je kasneje jasno vidno, da podpis "ni pravi" lastnik
> nima realnih moznosti, da tega ne bo placal. Se vec, baje je racun veljaven
> celo brez podpisa. Vse zgoraj nasteto velja recimo za t.t. modro kartic
Kar se preverjanja podpisov tice, lahko skoraj zagotovo recem, da jih tudi pri nas bolj "priblizno" preverjajo (pa tudi ce (bi) jih, je to se vedno stvar, ki jo je relativno enostavno ponarediti). Mislim, da bi bilo dobro, ce bi uvedli "slote", v katere bi pri blagajni vsak vstavil svojo kartico in odtipkal svoj PIN, na racun se (simbolicno :) ) pritisnil svoj podpis, in zadeva bi bila vsaj delno resena. Kakor mi je znano, imajo tako na Nizozemskem (nisem pa preprican, da ne gre le za debetne kartice in POS terminale...).

> nemocen pri vsej stari, razen ce zahteva, da mu je ne odnesejo izpred
> oci... Enako velja za zlorabo prek Ineta, k ni problem dobit program za
> generiranje stevilk...
Mislim, da je prodajalec dolzan zagotoviti, da se vsa transakcija dogaja imetniku kartice "na oceh", skratka da kartice "ne spustis z oci" (oz. imas pravico, da to zahtevas). Po domace bi to lahko verjetno izgledalo tako, da v restavraciji sledis natakarju, ko placas s kartico. ;)

Lepe pozdrave,
DJ

--
                      \\|//