kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Daniel Jurman (daniel.jurman@guest.arnes.si)
Datum:Sat, 6 Sep 1997 11:33:06 +0200 [naprej][nazaj]

On Friday, 05 September, 1997 11:42, Andrej Ulcakar[SMTP:andro@earthling.net] wrote:

> Je varianta, da ljudje preprosto pisejo ceke, ki jih nimajo pokritih. Ne vem,
> kaksne drugacne variante bi se lahko bile. Nisem pa se nic slisal za to.
To je sicer verjetno jasno vsem, le da mi ne gre cisto v glavo, zakaj potem ne "primejo" tocno teh ljudi, ostale pa pustijo, da zivijo normalno naprej? :)

> v Sloveniji se premalo zavedajo, da smo studentje bodoci zelo dobri
> porabniki njihovih storitev, ker bomo z neko dobro izobrazbo nosili v svoje
> denarnice oziroma na svoje bancne racune dovolj solidne zneske, s katerimi
My thoughts exactly! Ocitno je v Sloveniji samo NLB banka, ki misli tudi na (svojo) prihodnost, vse ostale pa so bolj ali manj kratkovidne. Prej sem imel racun drugje, pa sem se glede na (ne)zmoznosti, ki sem jih kot student tam imel, odlocil, da "prestopim" k NLB, kjer so mi ze od zacetka dalje nudili prakticno vse, kar dobis tudi potem, ko si redno zaposlen (jasno pa je, da pridobljene bonitete in "razvade" kasneje tudi obdrzis, zato kasnejsa menjava banke (razen ce bi sli v Svico ;) ) skorajda ne pride v postev).

> mesto dogajanja je Novigrad, Hrvaska med nekim krajevnim praznovanjem v
> Novigradu, ampak pri nas ni nic bolje. No, ok, to ni ravno vec NLB, ampak
> skasljal sem se pa :))
Way to go. :) Sicer pa sem v zadnjem casu slisal/prebral kar nekaj zgodbic na to temo. Te "srece", da bi se mi to zgodilo, pa (zaenkrat se?) nisem imel... Pa se ne smemo prevec sekirati, ker bodo taki lokali/firme prej ali slej propadli. ;-D

Lep pozdrav,
DJ

--
                      \\|//