kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Marko Potocnik (marko.potocnik@kiss.muzej.si)
Datum:Wed, 10 Sep 1997 21:27:39 +0200 [naprej][nazaj]

At 11:36 AM 9/10/97 +0200, you wrote:
>Vem, da naj bi bilo tako. So mi pa rekli da na podlagi stud. racuna
>lahko dobis kartico za krajse obdobje.

Pr NLB je zdej tako, da jo dobis za eno leeto, pol ti pa sami podaljsajo...
in seveda posljejo poloznico za clanarino... Po mojem jo mas lahko tud samo
za tri mesece, sam dvomim, da bi kaj manj clanarine placal...

so mi kar za dve leti vnaprej zaracunali... ;)

Sem izrecno prasal zate... Zal ne bo nic... placal si pac po pogojih ki so
bili tisti trenutek v veljavi.

>Problem je, ker sem govoril s sefico v nasi banki in mi je povedala take
>podatke kot jih imam...

Rec, da sem jest tko reku! :))) Ne, reci, da imas podatke s TR3 in da bodo
uni ze vedeli, pa ce lahko preveri...

>Yes! Povej, podaj podatke, izprsi se!

V privat mail. O.K.?

>Glede na smeskota na koncu bi rekel, da dovolj malo, da zna biti ze
>smesno. Koliko, pa nimam pojma.

Genau! Ce ima mesecne pritoke 30.000 ali vec potem 3.000 :))) sicer pa
glede na stanje od 1.000 do 3.000. Nule so vse prav... :)))

A so to gre ud unih Fincev, ki probajo to zrihtat? Ves kaj konkretnega o
stvari? Ker baje pr njih to laufa... Cene bom pa jest mal prasal...

Markus

Bomo videli, so rekli slepi gluhim in sli na orgijo z evnuhi...

[naprej][nazaj]