kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Andrej Ulcakar (andro@earthling.net)
Datum:Fri, 12 Sep 1997 11:02:15 +0200 [naprej][nazaj]

Marko Potocnik wrote:

> Dons sem prasal se na Dolenjsko Banko glede kreditne in je stvar zelo
> podobno NKBM, torej 12 mesecev poslovanja(nekdo mi je rekel, da tacas ze
> itak status zgubis... :))) in nad 55.000 mesecnih pritokov v kar pa stejejo
> le stipendijo in garant starsev(trajni nalog). Ne pa sredstva ki jih
> polagas in nakazila studenskega servisa.

Vceraj in predvcerajsnjim sem malce klicaril okrog po NLB in posiljal e-maile.
Po e-mailu so mi rekli, da je nacin, kako pridobiti kreditno ali izredni limit
poslovna tajnost in je razlicno od primera do primera. Pri vsem skupaj gledajo
se, kako poslujes z banko, ali uporabljas se kaksne druge storitve a'la vezave
in podobno in na podlagi vsega tvojega poslovanja odlocijo, ali lahko dobis ali
ne. Ce gres v dovoljen limit, ni nic narobe (ceprav po drugi strani te bodo
najbrz lepse gledali, ce ne gres v limit). Potem sem se po telefonu klical na
NLB, kjer so mi povedali, da lahko zaprosis za limit v visini 2.5-kratnega
povprecnega prihodka na tvoj racun, naceloma rabis za to podpis nekoga, ki
garantira za tvoje poslovanje in ki ima racun na NLB, da lahko dol vzamejo
denar, ce ga ti ne polozis. Za kakrsnokoli kreditno kartico potrebujes tudi
nekoga se zraven. Kartico dobis za eno leto in moras po tem znova zaprositi
zanjo, ne podaljsajo je avtomaticno.

Upam, da bodo ti podatki vsaj komu koristili.

Pozdravcek,
&y

[naprej][nazaj]