kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Daniel Jurman (daniel.jurman@guest.arnes.si)
Datum:Tue, 09 Sep 1997 13:04:18 +0200 [naprej][nazaj]

On September 8 and 9, 1997, different people wrote:

> Ti si torej zaprosil za izredni limit, da imas zdaj 30k, right?
Gres na banko in izpolnis obrazec. Lahko pa tudi to opravis preko Teledoma ali interneta. Mislim pa, da je pri vseh tako, da je potrebno ta limit obnavljati, saj se vedno po pol leta resetira na "standardno raven", ki je 10000 za studente in 30000 za ostale komitente.

> Samo za izredni limit ali tudi za kaj drugega? Poskusi povprasati za, recimo,
> kartico Magna od Petrola. Meni so rekli, da rabim podpis (hm, ah, saj najbrz
> bom tako ali tako enkrat oceta s sabo zvlekel, ampak neumno se mi pa vseeno
> zdi, glede na to, da tako zelo malo denarja pa le ne dobim na mesec...)
Za vse take in podobne stvari. Za kreditne kartice pa sploh. Magne zaenkrat ne rabim, bi pa rabil se ACTIVO, pa je NLB nima. Kdo ve, kam se je potem potrebno obrniti??

> Hm, jaz sem razumel, da ti dajo EC samo za nek dolocen cas (par mesecev or
> so),
> kao za olajsanje poslovanja poleti med potovanji. Hm. Bo treba se malo
> povprasat.
Vsako placilno/kreditno kartico dobis za obdobje enega leta, po poteku tega roka (oz. malo prej :) ) pa ti domov avtomatsko posljejo novo, razen ce je med tem prislo do kaksnih hujsih sprememb oz. si preklical podaljsanje.

> Zanimivo. Jaz imam str zdajle dobre pol leta (mislim da sedem mesecev),
> povprecno
> gor 60-70kSIT (pa se to mi povprecje kvari samo poletje in prvi mesec :) ), pa
> imam se vedno 10k limita in ne morem dobiti nicesar, ce ne pride nekdo z mano
> podpisat (zdi se mi, IMHO, malce morbidno, da moram za svoj denar oceta s sabo
> vleci ;( )
You have a point. :) oz. :/ Vse to je posledica dejstva, da oni drugace obravnavajo t.i. "redne" prihodke (oz. prihodke, ce si redno zaposlen - ceprav lahko ravno tako izgubis sluzbo...) kot pa "izredne" prihodke, kamor pac stejejo tudi "redni prihodki" preko studentskega servisa (druzinska pokojnina, po drugi strani, se steje za redni prihodek, kako je pa s stipendijo, pa ne vem vec). Tukaj se pojavlja se eno hipoteticno vprasanje, kaj bi bilo v primeru, ce bi imel 700000 SIT prihodkov na mesec - verjetno bi vseeno vztrajali pri svojem... ;-O Vsekakor bi kazalo uvesti pojem "relativno rednih prihodkov", ko bi npr. banka pregledala poslovanje za preteklih 6 mesecev (oz. se vec za nazaj) in na podlagi tega sklepala o rednosti prihodkov in ti potem za nadaljnjih 6 mesecev na podlagi tega odobrila storitve. In tako naprej. ;)

> Aja, je neg. stanje v okviru limita morda "prekrsek" v smislu bonitet ?
> AFAIK ni.
Ne, ni. Dokler poslujes v okviru dovoljenih stevilk, se steje, da poslujes po pravilih. Kot je ze Marko povedal, je njim to zelo dobro, saj potem lahko zaracunajo obresti... Uporabljati bankomate preko kreditnih kartic se pa nikakor ne splaca, razen ce je res nujno ali ce so tvoji prihodki res precej vecji od "povprecja".

> rigorozni in tud ce je kje malenkostno odstopanje se da zmenit. No pol, k
> je prosnja ugodno resena, placas polovico letne clanarine, t.j. 750 SIT za
> EC in Viso ali 600 SIT za Karanto(kdo jo sploh ce :-\) in jo mas dokler ga
Polovico letne clanarine?? Jaz sem placal celih 1500 SIT... :( Razen ce so mi kar za dve leti vnaprej zaracunali... ;)

> Se glede cekov: Tkole so mi rekli: V pricipu velja tisto kar je usluzbenka
> Daniju rekla: za vsak cek 15.000, sam pri tem vseeno usluzbenkam prepuscajo
> proste roke, tako, da se lahko vsaka za vsakega komitenta drugace odloci, v
Glede prostih rok se zelo strinjam in priblizno vem, h katerim usluzbenkam je potrebno iti, da dobis, kar rabis. :-)

Lepe pozdrave,
DJ

--
                      \\|//