kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Andrej Ulcakar (andro@earthling.net)
Datum:Tue, 09 Sep 1997 10:44:01 +0200 [naprej][nazaj]

Marko Potocnik wrote:

> Jp. Sej to je njim najljubse, da glih mal v limit zajadras... :)

Seveda, saj ti zaracunajo kar dobre obresti...

> Prekrsek pa to seveda ni... dokler ne prides cez...

Eh, malo moras pazit, pa gre...

> Hm... 2 do 3 tedne se mi zdi... Se pozna, ce poznas une stricke, k to
> rihtajo.. ;)

Zrihtas kaksna poznanstva? :))

> Z bankomati je tko, da te prvi dvig pride 25 DEM kot pavsal, drugi in vsak
> naslednji pa 35 DEM... na dan seveda. Tko, da se milo receno "ne splaca"

Hm. Jaz sem slisal (in sva z bratom preizkusila) drugace - prvic je kar masten
pavsal, mislim da je placal okrog 50 DEM, pa naj bi to bil edini pavsal, ki ga
placas na mesec. Hm, lahko se je pa to ze spremenilo vmes.

P,
&y

[naprej][nazaj]