kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Andrej Ulcakar (andro@earthling.net)
Datum:Tue, 09 Sep 1997 10:31:49 +0200 [naprej][nazaj]

Bostjan Zakelj wrote:

> racunom...:-)". No limit so mi povecali po enih treh mesecih, gor sem imel
> povprecno 40kSIT, prosnje pa nisem posiljal.

Zanimivo. Jaz imam str zdajle dobre pol leta (mislim da sedem mesecev), povprecno
gor 60-70kSIT (pa se to mi povprecje kvari samo poletje in prvi mesec :) ), pa
imam se vedno 10k limita in ne morem dobiti nicesar, ce ne pride nekdo z mano
podpisat (zdi se mi, IMHO, malce morbidno, da moram za svoj denar oceta s sabo
vleci ;( )

> Na studentu pravijo, da moram imeti racun odprt na centralni banki. Zakaj, spet
> ne vem. Pa je to ista banka. :-) <no,

Ja, meni so to zelo dolgo govorili, potem so pa nekaj ocitno zrihtali. Ko sem
odprl svoj TR na NLB, poslovalnica Vevce, ni nihce delal problemov in mi tudi SOU
student BP nakazuje tja denar (no, ok, vsaj naj bi, poskusil se nisem, ker mi
njihov odnos do studentov ni niti najmanj vsec in sem raje na drugem studentu).

> k sreci je to le problem servisa na Borstnikovem trgu, pri drugih ni problem.>
> Gor mi kapa stipendija, racun s studentov pa prenasam s pologi.

Poskusi zdaj zatezit, mogoce bi slo.

Pozdravcek,
&y

[naprej][nazaj]