kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Marko Potocnik (marko.potocnik@kiss.muzej.si)
Datum:Tue, 09 Sep 1997 07:03:35 +0200 [naprej][nazaj]

At 08:44 PM 9/8/97 +0200, you wrote:
> Se pravi, ce jaz zdaj polozim toliko, da bo stanje 50.000+, sem pogoje
>prakticno ze izpolnil, glede na to da imam STR dobro leto in da sem v
>limitu redko ? Kaj pa to, da v zadnjih dveh mesecih kakih noril prilivov
>ni bilo, zaradi pocitnic pa samo odlivi ? :-)

Jest mislem, da bi moral met res "sreco" da bi te zavrnili...

> Aja, je neg. stanje v okviru limita morda "prekrsek" v smislu bonitet ?
>AFAIK ni.

Jp. Sej to je njim najljubse, da glih mal v limit zajadras... :) Sicer v
teoriji ni cist tko..., no je pr ceteris paribus. Prekrsek pa to seveda
ni... dokler ne prides cez...

> Koliko casa zadeva povprecno traja, da obravnavajo tvoj primer in ga
>resijo, kakor ga pa ze ?

Hm... 2 do 3 tedne se mi zdi... Se pozna, ce poznas une stricke, k to
rihtajo.. ;)

> No, to je pol zakon. Ti, a obstajajo po tujini tudi bankomati, kjer v
>hudi stiski lahko dvognes peneze ? Za Diners so, zraven smo namrec dobili
>tudi PIN kodo.

Z bankomati je tko, da te prvi dvig pride 25 DEM kot pavsal, drugi in vsak
naslednji pa 35 DEM... na dan seveda. Tko, da se milo receno "ne splaca"
Ampak ce je res sila, je pa limit tako velik kot bi nakupoval, torej od
pribl. 100.000 pa tja do nekaj 300.000 ... no, naprej je pa ze zlata... Sem
hotu rect, da se pr velikih vsotah ne pozna vec tolk... Aj, seveda pa moras
pr bankomatu vtipkati tudi geslo... Tega dobis ze s kartico...

> Torej bi jaz za mojih deset cekov, moral imeti na racunu 150.000+ SIT ?
>Hja, pa jih nimam, ce pa banka tako misli, se mi pa ze smeji... :-)

Aja, sem zate pozabu rect, da si pol ti tud zaupanja vreden komitent... :)
Sori.

Markus

Bomo videli, so rekli slepi gluhim in sli na orgijo z evnuhi...