fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Tue, 17 Jun 1997 23:57:58 +0000 [naprej][nazaj]

On 18 Jun 97 at 5:39, Matej Kovacic wrote:

> odnesti v tiskarno. Za to delo obim sedaj 600 SIT, na zacetku leta
> pa je bila tarifa 550 SIT (na uro, jasno). Za oblikovanje homepagea

lahko prides anketirat (700 SIT/h), vnasat podatke (450sit/h),
telefon 1255431 (Jaro).

> pa isto. Toliko o honorarjih. Na zivce mi gredo pa ljudje, ki ne
> znajo vec delati voluntersko ali za nizko placilo (in takih je na

pocasi se navelicas... zastonj (pravzaprav 50kSIT) sem posatvil HP
FDVja (konec 1994) in ga vzdrzeval do lani, predaval (zastonj)
o internetu 3. in 4. letom predlani, ko NISO imeli vec informatike.
sicer delam pri projektu RIS, kjer sem za 1.5 let garaskega dela
dobil 50kSIT, s tem, da sem imel stroskov 20kSIT. Izracunal sem, da
je v tem primeru moja ura okoli 40 SIT.

> *** polno). In jasno, kako tipicno: dolker problematiziras dohodke
> oblastnikov se vsi strinjajo s tabo, ko pa stopis na rep macki, brz
> zacvili.

Mislim, da je visina projekta nizka.

> Kar se pa tice homepagea informatikov: zadevo sem postavil sam, ob
> pomoci nekaj sosolcev, prav tako imamo drugi letniki svojo mailing

home page dr.informatike sicer tudi obstaja... da ne bom spet
omenjal, da je bil narejen ZASTONJ :O

mailing lista na VMSu je funkcionirala brez problema... naredil sem
jo ZASTONJ... pomagal mi ni nihce, pac, treba se je blo znajt. Tudi
prva lista FDV (se je se kdo spomni) je laufala na VMSu.

> listo... to pa zato,ker smo ugotovili, da ce se bomo zanasali na
> druge (se pravina SOU), bomo prej docakali penzijo. In da bo jasno:

caki mal, listo FDV omogoca SOU in obstaja ze vec kot 1 leto (poglej
loge za nazaj).

> bila ta, da je treba vcasih treba znati narediti kaksno stvar tudi
> zastonj (oziroma ne za denar). (Jebes japije na ljubljanski borzi z
> mobiteli...)

je pa res, da sem si lahko privoscil ZASTONJ delat tako, da sem cash
sluzil na ljubljanski borzi :)

Matej, pridno cakaj na boljse case LJ-BORZE, se znajdi, sicer pa
delaj ZASTONJ, na ta nacin si absolutno konkurencen komurkoli, v
koncni fazi je krog ljudi s katerimi se druzis tisti, ki nekaj steje
:)

ZbY

---
Z.Batagelj,  URL: http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/zbys.htm