fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Leon (leon.megusar@kiss.muzej.si)
Datum:Wed, 11 Jun 1997 01:08:13 +0200 [naprej][nazaj]

Andraz.Zorko@UNI-LJ.SI wrote:

BTW, dragi Klas, sam sem bil
> clan SV, ki si je samoukinila sejnine na svoji prvi seji (to je bila tista
> vlada, za katero se danes upam trditi, da je bila prva in zadnja, v celoti
> apoliticna vlada, ki je studentom dala bone - sorry Leon, tega nismo
> storili zato, da studentje ne bi vec mislili, ampak zato, ker je bilo
> takrat, leta 1991/1992 dosezeno socialno dno in je mnogo studentov jedlo
> t.i. wish sandwhich - ki je vpeljala politiko popustov itd., in ki je iz
> SOU naredila sindikalno organizacijo - zato, ker bi politizacija stalisc
> pomenila politizcijo organizacije in tega smo se takrat bali ko hudic
> [...]

Verjamem ti Anrdaz, da socialne politike niste vpeljali zaradi
poneumljanja studentov in ce si pozorno prebral moje "razpravljanje" sem
napisal, da naceloma nimam nic proti bonom in drugim ukrepom soc
politike, v cem je torej problem.

Prvic. Ne verjamem, da sou dovolj dobro igra svojo vlogo socialnega
servisa. Dokaz: visina vpisnine za tekoce leto je bila s sklepom
univerze omejena na 1000 SIT. Zvisanje vpisnine je mozna le ce se z njo
strinja studentski svet fakultete. Mogoce tega ne ves, ker si bil kot
absolvent oproscen vpisnine amapak vecina je placala 3000 sit brez da bi
o tem studentski svet fdv sploh razpravljal. Vseeno mi je kdo je za to
kriv, mogoce bi morali kaskno na to temo reci nasi vrli poslanci... pa
je niso. Drugi dokaz: Slisim, da bodo morali na Filo faxu placevati
diplomske izpite 500 dem na izpit, ce jim bo vmes potekel status
absolventa. Krasna sociala ni kaj. Kolikor prisparamo na racun bonov nam
pobere univerza z uvajanjem by pass solnine itd. Ampak dovolj o
posvetnih receh gremo k "visjim ciljem".

Drugic. Po mojem skromnem mnenju, ki ga mimogrede ne vsiljujem nikomur,
bi se sou poleg sociale moral ukvarjati tudi s cim drugim. Ce pogledas s
cim se je sou ukvarjal zadnjih pet let. Dva protesta, ki sta se zgodila
za casa mojega studija, boni in avtomobilska zavarovanja, sta bila
socialno naravnana. Pravice studentov razumem mnogo sirse kot je poceni
zivljenje. Pravica studenta je tudi ziveti v "cloveski" drzavi in druzbi
in ce se mu zdi da drzava ni taksna, kot bi morala biti, se na sebi
lasten nacin upre. Prav nic se mi ne kolca po kaksnih uporih iz
sesdesetih, in vodenju ljudi k visjim ciljem, na kar namiguje Klas.
Imamo krasno organizacijo in bi vse lahko izpeljali skozi ta nas sou.
Zato se ne strinjam s tabo ko trdis da bi sou moral biti apoliticen.
Oprosti Andraz vse kar naredis je politicno, tudi ko se pogajas za
visino bonov je to politika. V tem je sou udaril mimo. V svojem
prizadevanju po apoliticnosti je padel pod vpliv strank. Ker ni imel
izoblikovanega stalisca do prakticno nobenega pomembnega vprasanajv tem
prostoru, pardon dali ste studentu poceni hrano, je padel pod vpliv
strank, ki so vam dale vas spolitizirani imidz crnih, rdecih in
skisovcev itd.
Ravno nasprotno bi sou moral biti politicen, zavzemati bi se moral za
dolocena politicna vprasanja, ki so bolj ali manj neodvisna od dnevne
politike, kajti edino ce si politicna sila ne pades pod vpliv strank...
in od tu startamo dalje.

Leon

[naprej][nazaj]