fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Mon, 09 Jun 1997 16:25:00 +0000 [naprej][nazaj]

On 8 Jun 97 at 22:47, Klas.Berlic@uni-lj.si wrote:

> Veliko pomemnejsih vprasanj se bi bilo potrebno lotiti,npr. tega, da
> je od 1.2 milijarde SIT bilo namenjenih za dotracije studentom samo
> po 6 milijonov (trikrat letno). Ampak za take stvari, se je potrebno

> Pa lep pozdrav,
> Klas Berlic
> Poslanec v studentskem parlamentu

Dragi Klas - MOJ POSLANEC V STUDENTSKEM PARLAMENTU... fantje so se
mogoce stvari lotili malo anarhicno in jih popolnoma razumem ;)
S tvojimi iskusnjami in znanjem o tem, kaj se dogaja v SOU parlamentu
in z energijo, ki jo izzarevajo Kricaci, bi se lahko marsikaj obrnilo
na bolje!!!

A tale info o MINI delezu 6 / 1200 za studentske dotacije res drzi?

Ce, potem je to SRAMOTA in je treba sprozit v SP, da se uzakoni
minimalen (in vsekakor visji) delez, ki se nameni v ta namen.

BTW ste ze definirali kdo je sploh student?

ZbY

---
Z.Batagelj,  URL: http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/zbys.htm

[naprej][nazaj]