fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Matej Kovacic (matej.kovacic@UNI-LJ.SI)
Datum:Tue, 22 Apr 1997 22:53:27 +0000 [naprej][nazaj]

Forwarded message:
From: Self <matej>
To: Klas Berlic <k4fd0076@kiss.muzej.si>
Subject: Re: Tribuna
Date: Tue, 22 Apr 1997 06:27:31

Ziv!

> Kolikor jaz vem ste pred nekaj casa obesili plakate proti Ipavcu. Ko pa
> vam je clanek objavil, ste naenkrat spremenili svoje
> mnenje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Treba je reci, da se je kvalitata Tribune od prve stevilke sem
spremenila.
Sicer pa: o Ipavcu imamo se vedno svoje mnenje, kljub vseemu pa
menimo, da studentje svoj casopis RABIMO. Ne rabimo pa Informatorja,
razen ce b v njem pisalo koliksni so honorarji na SOU.
Ce si natancno prebral zadevo sem napisal nekaj v tem smislu: OK, naj
Ipavec leti, a prvi naj leti minister.
Ce se pa sprasujes kako to, da smo objavili prispevek v Tribuni je pa
odgovor takle: Kricaci uporabljamo vse mozne nacine za razsirjanje
svojih idej. To je ena stvar. Druga je pa ta, da smo vedno
nepredvidljivi. SOU ne bo nikoli vedel kje bomo udarili naslednjic
(pripravite se, xe, xe... ;-)) )
> O tem, da je Ipavec dobil 100 000 na mesec za svoje neznanje o urejanju
> casopisa, pa nic (toliko kot vsi pisci skupaj honorarja).
A nimajo blokiranega izplacevanja honorarjev? Sicer pa se strinjam
100 000 je prevec.
> Kar se pa tice ministra>
... ki je verjetno tisti, ki je Ipavcu podpisal njegovih 100 000 na
mesec... ce pa to ni on se pa cudim kdo mu gospodari po lastnem
resorju.

> dokler je delo opravljeno me ne briga, ce je minister na Luni. Kakor
> hitro pa se bo pokazalo, da neka stvar ni bila narejena zaradi tega, ker
> je minister v Franciji, pa sem pripravljen podpreti njegovo zamenjavo.
Delo je dobro opravljeno, ker ima namestnika. Ki pa je placan.
(dodatni stroski).
Mogoce bi te moral spomniti, da mi nisi odgovoril na vprasanje koliko
sejnin ste pokurili poslanci in ministri letos...Torej? ;-))

lp, Matej

[naprej][nazaj]