fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Klas Berlič (klas.berlic@kiss.muzej.si)
Datum:Fri, 25 Apr 1997 14:39:19 -0700 [naprej][nazaj]

Matej Kovacic wrote:
Jaz bi pa ukinil parlament. Na leto pokuri 21 milijonov, efekta pa
> nobenega (odlocitve se itak sprejemajo pod mizo)...
Aha. S cem bi ga pa zamenjal?
Podobno so namrec ze razmisljali v zgodovini. Hitler, Stalin, pa se kje
v kaksni afriski ali juznoamariski drzavi se jih nekaj najde.
Glede 21-h milionov se pa strinjam. Prevec.
Ampak, dokler jih zaposleni v sluzbah SOU pokurijo 200 samo za place, se
mi sladko jebe.
Da pa ne bo pomote:
Glasoval sem pa PROTI financnemu nacrtu, ki je dovolil eno in drugo.

In se to,
pripravljam projekt rerganizacije SOU, ki bi znizal stevilo zaposlenih
na SOU na tiste, ki po zakonu to morajo biti - npr. racunovodja. Ker ne
pricakujem podpore pri crnih, ki lahko zablokirajo vsako odlocitev v
parlamentu nameravam organizirati razpis referenduma.
Kricacu mateju pa pri tem: ni kriv za to parlament, za to so krivi
ljudje, ki sedijo v njem. In to predvsem tisti, ki pripadajo SAS-u oz.
ta crni, kajti ti scitijo zaposlene na SOU, ki so enako crne barve kot
oni. Z Grando na celu.

Lep pozdrav,
Klas Berlic,
poslanec v studentskem parlamentu