fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Zenel Batagelj (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Sat, 13 Jan 1996 11:02:41 +0000 [naprej][nazaj]

Sklicujem se na mail, ki ga je poslal:

> Date: Sat, 13 Jan 1996 03:44:43 -0800
> From: Jost Valentin Lavric <jost.lavric@kiss.muzej.si>

> da bi se resnicno zavzel za mladino in mlade druzine, ki so (smo)
> tisti, ki naj bi resili Slovenijo pred izginotjem iz zemljevida

Vceraj je bilo po porocilih na SLO1 omenjeno po prispevku o bonih, da
je proracun za begunce enak kakor za subvencioniranje studentske
prehrane (1.4 miljarde SIT). Ne samo jaz, tudi ostali, ki so gledali
TV, smo to takoj povezali. Ne me napacno razumet v smislu: "beguncem
dajo, nam - studentom - pa ne". Vendar, marsikdo bo (in je) na to
pomislil in tako tudi misli. In take, ki tako mislijo producira
drzava, ki dela take brezvezne napake.

Se enkrat je treba poudarit: ce bodo cene bonov poskocile, jih bodo
nehali kupovati prav tisti socialno najbolj ogrozeni!

> svetle izjeme naj mi oprostijo - opazka zanjih ne velja! Saj je res,
> da so nam priskrbeli precej popustov in podobnih dobrot, ki nam

Teli popusti niso nic drugega kakor zavajanje studentov k
zapravljanju!

> svinjarije, ki se nedvomno dogajajo!! Moram povedati, da sem se ob
> nedavnem strajku pocutil prekleto manipuliranega. Ali je bil ta

Vidis, tukaj pa nimas prav (sicer sem tudi sam pomislil na to). Kdorkoli, bi
zorganiziral tako akcijo, ki je namenjena vsem studentov, bo jo
podprl.

Vendar, ce bodo oni (SOU) manipulirali s tem, koliko studentov se je
udelezilo akcije, in si s tem dajali legitimiteto - to pa je
manipulacija...

Mimogrede, sam sem mnenja, da bi tale akcija morala bit ze zdavnaj
izvedena, se vec, moral bi it na ceste in na cestah ostat, dokler ne
bi povecali subvencije.

> V bistvu poteka zadeva po principu: dajmo jim salamco, da ne bojo
> lacni...mi bomo pa pol zadaj v kabinetu prsutek pa vincek!!..in s
> tem mislim ljudi na SOU-u...da ne bo pomote!

Je pa tudi res, da je zadnje case na SOU zabavah (katerih se
udelezujem od vsega zacetka) videti vedno vecje varcevanje. Tako smo
pred nekaj leti se lahko pili Traminca s crno etiketo (v neomejenih
kolicinah), danes pa je na voljo samo se ena cudna domaca kislc, ki
cudno disi, ima cudno barvo, cudn okus... kurc, glavn, da zadane :)

> SOU je treba temeljito spremeniti, pometati ven VSE strankarje in
> pijavke (pa se kaj bi se naslo)ali pa ga ukiniti in zadeve prepustiti

Pol se bos pa zbudu :)

> p.s.:ce mi bojo ukinl uporabnisko ime, bomo vedeli zakaj =)

se vedno pa sem mnenja, da v SOU niso take barabe, ki bi poceli to na
tak nacin... oni so legalisti: naredis napako in sele pol ukrepajo.

ZbY

---
 Zenel Batagelj - sociology and information sciences student
 Faculty of Social Sciences             e-mail: zenel.batagelj@guest.arnes.si
 University of Ljubljana                             zenel.batagelj@uni-lj.si
 sLOVEnia (NOT Slovakia), Europe
                                                                     modified