fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Zenel Batagelj (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Fri, 12 Jan 1996 18:37:49 +0000 [naprej][nazaj]

Sklicujem se na mail, ki ga je poslal:
> Date: Fri, 12 Jan 1996 18:22:10 +0100
> From: blaz.mihelic@uni-lj.si

> Tudi jaz, Bla` Miheli~, sem se prijavil na to listo (sicer `e pred enim
> mesecem, a se noben ni ni~ javil).

Ja, res bi bilo dobro imet en ukaz na temle listserverju, ki bi
pokazal, kdo je gor (al pa vsaj koliko jih je gor).

> A vam - naro~enim na to listo - tud ne delajo goodies??? Men ne delajo `e
> 14 dni - konstantno. Kam se it prito`it???

Blaz se enkrat, to so trije razlicni problemi:
(1) lahko so kaj zasustrali uni na RCUju (v decnetu jim posljes mail
na naslov OPERATER
(2) lahko je napaka v Goodiesih (kar ni, ker vsem ostalim dela)
(3) tisto o cudnih znakih pa je zaradi se bolj cudnih modemov na
RCUju.

Have a nice time... in se enkrat vejrmi mi - Goodies *NISO KRIVI*

ZbY

---

     HAPPY NEW YEAR FROM THE SUNNY SIDE OF THE InterNet (sLOVEnia)!!!

Zenel Batagelj - student of sociology and information sciences Faculty of Social Sciences e-mail: zenel.batagelj@guest.arnes.si University of Ljubljana zenel.batagelj@uni-lj.si sLOVEnia (NOT Slovakia), Europe http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/zbye.html

[naprej][nazaj]