JANEZ POTOČNIK | |
|
Lepo
pozdravljeni. Naj se vam predstavim, moje ime je JANEZ POTOČNIK, doma sem
iz Zg. Besnice.
Sem študent četrtega letnika na Pedagoški
fakulteti v Ljubljani. Za smer študija sem izbral FIZIKO-
TEHNIKO. Pripravil sem predstavitev programa Interactive
Physics 2.5, ki je po mojem mnenju eden boljših aplikacij za simulacijo
Newtonove mehanike. (HERMAN
POTOČNIK - Problem vožnje v vesolju)
V svojem živlenju preživel dokaj dolgočasne dneve vse do leta 1996, ko sem dobil svoj prvi PC-i (če te branje o jekleni škatli in njenem zaslonu ne zanima < goto - druga stran, drugačnega nasmeha > ). Moram priznati, od takrat se je spremenilo vse, tudi moje življenje. Sledili so prvi koraki na lokalnih BBSih. V aprilu 1996 sem, kot prvi študent na PEF lansiral svojo Internet stran. V zadnjem času me je kot močan magnet pritegnilo poglavje OVERCLOKINGa - le kdo pravi da se iz CYRIXa ne da izvleči kaj več, kot priporočeno hitrost delovanja?!? Priporočam tudi vam, poslužujte se OVERCLOKINGa, nič dodatnih stroškov, pa vendar hitrejše delovanje vašega računalnika. Dve leti sem vodil računališke delavnice
za osnovnošolce v podjetju OPUS d.o.o..
V letu 1998 sem poučeval računalništvo na OŠ OREHEK. V šolskem letu 88/99
poučujem računalništvo na OŠ
OREHEK , poučujem in opravljam dela RAČUNALNIKARJA na OŠ IVAN
GROHAR v Škofji Loki, OŠ PREDOSLJE,
na OŠ v ŽIROVNICI pa vodim računalniške tečaje za 8. razrede...Program
tečajev pripravim sam.
In kaj počnem, ko se moji prsti ne dotikajo nežnih tipk, ki pozročajo drobne spremebe za zaslonu. (GORSKO KOLESARJENJE, TURNI SMUKI, SMUČANJE...) Za vse, ki vas zanima šport čisto na zaresen način sem pripravil članek PIJAČE ZA ŠPORTNIKA. Pravzaprav si le redko vzamen čas za priklop na svoj POLAR katerega frekveca se giblje nekje pri 80% maksimalnega srčnega utripa. Najrajši se odpravim na Jamnik, če je čas in volja pa tudi više na Jelovico. Bil je čas, ko sem letno prikolesaril okoli 3.000 km prašnih cest. Sedaj pa, ni več časa in ni več volje zato je številka dosti manjša... |
|
|
|
|
|
|
|