MOTOR




Moj motor lezi precno pod prednjim pokrovom in ima

4 valje, ki so v isti vrsti, in imajo skupno prostornino

1239 ccm.



Najvecja moc, ki jo dosezem, je 43 kW oz. 60 iskrih vrancev pri 5250 vrtljajih v minuti.

K temu veliko pripomore vectockovni vbrizg goriva, ki me naredi se bolj proznega in poskocnega.

Tako moj navor doseze najvisjo vrednost (93 N/m) ze pri 2500 vrt/min. Stevilke morda res niso kot pri Formuli 1,

je pa obcutek lahkotnosti in proznosti navdusujoc, in kaj lahko se zgodi, da se zasacite ob misli "Saj se pelje kot tavelik!"




VZMETENJE

Tezak sem celih 815 kg, in lahko prevazam

tovor, ki tehta do 390 kg.

Navzlic moji majhni skupni tezi se ceste

zelo dobro oprijemam, to pa zaradi velike medosne razdalje in odlicnih obes.

Spredaj so to obese McPherson, vijacne vzmeti in teleskopski hidravlicni blazilniki (karkoli ze to je...).

Zadaj pa za udobno voznjo skrbijo obese oblike H, vzmetenje pa je popolnoma enako, kot pri sprednjem paru koles.




ZMOGLJIVOSTI


Na avtocestah sem najhitrejsi s 151 km/h,

od 0-100 km/h pa pospesujem 13,4 sekunde.

V posodo za gorivo lahko natocim

do 40 litrov neosvincenega 95 okt. bencina.

Z zmerno voznjo to zadostuje za priblizno 650(!) km brez postanka na crpalki.





Na splosno se pa kar lepo obnasam. Na kratkih mestnih voznjah razveseljujem s svojo poskocnostjo in okretnostjo, in nenazadnje tudi relativno majhno porabo bencina, na dolgih avtocestah pa mi trdo naravnano vzmetenje omogoca kar visoke potovalne hitrosti. Da lahko sedeze podrem na 90 razlicnih nacinov in tako omogocim svojim potnikom kar najbolj udobno potovanje s kar najvec prtljage, sploh ne bom posebej omenjal. Res je, da mi pravijo zenski avto, vendar vsi vemo, da je posebej zenski muhi (in tudi prtljagi) najteze ustreci; in ce mi one zaupajo, potem je moja naloga opravljena.Zelo spodobno.











Home