kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Marko Potocnik (marko.potocnik@kiss.muzej.si)
Datum:Wed, 24 Sep 1997 22:38:46 +0200 [naprej][nazaj]

At 08:13 AM 9/24/97 +0000, ales.golli@kiss.muzej.si wrote:
>3. V cigavem interesu je menjavanje studentskih bonov? Ce jih ne
>pokuris sproti, se ti zgodi "ti pa ne veljajo vec ze od...", kar
>pomeni, da ob vsaki menjavi nekaj bonov ostane izkoriscenih in da
>razliko nekdo pokasira.

Jasna in hkrati zapletena stvar. Gostinci dobijo denar za bone sele, ko jih
prineseje nazaj na SOU, tako, da ima od tega korist samo SOU... Kdo pa je
uvedel to, pa nimam pojma... si pa mislim... :)
Sicer je pa moj rekord 13 pretecenih bonov od enga gostinca... in to vse v
enem dnevu... :-I

Markus

Latinski pregovori kot reklama za kondome:

Veni - Vidi - Vici. <prisel videl zmagal>
Omnia mea mecum porto. <Vse svoje (premozenje etc.) nosim s seboj.>
Errare humanum est. <motiti se je clovesko>
Epur si move <in vendar se giblje>

Predlogi dobrodosli...