kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Daniel Jurman (daniel.jurman@guest.arnes.si)
Datum:Wed, 24 Sep 1997 09:44:37 +0200 [naprej][nazaj]

On 24. september 1997 10:40, Zenel Batagelj[SMTP:zenel.batagelj@guest.arnes.si] wrote:

> to me je vedno zrlo, pa nisem nikoli dobil odgovora, ene firme so ble
> zlo kul (npr. GP VIC), kjer so ti na upravi stare bone zamenjali...
> kar pomeni, da gre cash od zapadlih bonov v zepe gostincev :(((
>
> sploh mi ni jasno, kje je catch datumov: en jih imajo eni pa ne (npr.
> GP VIC)!

Res je nerazumljivo in z nasega stalisca nepotrebno to pocetje, saj oni tako ali tako za bone vedno dobijo pravi denar (in ze zaradi tega jim ne bi bilo potrebno tretirati bonov kot "manjvrednega" placilnega sredstva).
Ko smo ze pri tem - a kdo ve, ce se veljajo modri boni za samopostrezno restavracijo Maximarketa (po 650 SIT) in rdeci za Romanso (po 700 SIT vrednosti)?

Lep pozdrav,
DJ

--
                      \\|//