kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Marko Potocnik (marko.potocnik@kiss.muzej.si)
Datum:Mon, 08 Sep 1997 19:55:06 +0200 [naprej][nazaj]

At 03:29 PM 9/8/97 +0200, Bostjan Zakelj wrote:
> Aha, no se bom pozanimal. Ko sem zadnjic spraseval (pred pol leta), so
>rekli, da moram biti zaposlen. Menda pa so bile pred kratkim ene spremembe.
>(Dani, Mare ?)

O.K. Se bo Mare zrtvoval: Glede Eurocard je stvar taka. Ko imas vsaj tri
mesece STR, lahko zaprosis za Eurocard, Viso ali Karanto. Da si sprejet,
naj nebi v tem casu nikoli prekoracil meje limita (torej sel v minus vec
kot 10 jurjev, hkrati pa naj bi pritoki dosegli 50.000; casovno ni
pomembno, vazno je, da mas v nekem trenutku 50.000. Niso pa pomojem tako
rigorozni in tud ce je kje malenkostno odstopanje se da zmenit. No pol, k
je prosnja ugodno resena, placas polovico letne clanarine, t.j. 750 SIT za
EC in Viso ali 600 SIT za Karanto(kdo jo sploh ce :-\) in jo mas dokler ga
tolk ne zacnes srat, da ti jo vzamejo, ali pa da 2 leti nimas nobenega
poslovanja... takrat ti baje banka lahko zapre tekoci racun... Aja, vsak
let jo moras podaljsati in placati pol clanarine. Glede preracunavanja iz
tujih valut je bilo mal dileme: Stvar je taka: Vse se preracunavanja prek
mark v tolarje, a v Bruslju(za EC) in to po t.i. navskriznih tecajih, kar
pomeni, da ce ti kupujes z lirami v principu ne zgubis niti stotina(torej
ni nikakrsnih provizij), ko pa ti banka potem iz DEM v tolarje preracuna,
pa uposteva prodajni tecaj za tujo gotovino, kar pomeni, da je isto, kot bi
pri njej Marke kupoval, ali drugace, da se pozna pri 100 DEM okoli 50 SIT!
T.j. ce bi nasel eno ql menjalnico. Res ni vredno! EC rula za tujino torej.
Se glede cekov: Tkole so mi rekli: V pricipu velja tisto kar je usluzbenka
Daniju rekla: za vsak cek 15.000, sam pri tem vseeno usluzbenkam prepuscajo
proste roke, tako, da se lahko vsaka za vsakega komitenta drugace odloci, v
principu pa to velja... Seveda imajo boljsi komitenti vec cekov in po tem
sklepam, da je Daniel zelo dober komitent! :)

Markus

Bomo videli, so rekli slepi gluhim in sli na orgijo z evnuhi...