kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Andrej Ulcakar (andro@earthling.net)
Datum:Mon, 08 Sep 1997 13:31:16 +0200 [naprej][nazaj]

Bostjan Zakelj wrote:

> Dobro leto imam studentski racun, 30k SIT limita in vedno dobim po deset
> cekov
> (narocim prek INeta). Ni kaj dodati, se manj, da bi se sel kregat.

Kako si dobil 30k limita? Meni so ga dali 10k in kakrsen koli drugi, so mi
rekli, je izredni za doloceno obdobje, za katerega moram med drugim imeti tudi
podpis se nekoga, ki garantira za moj racun. Na kateri banki imas racun? Iz
izkusenj sem opazil, da imajo banke malce razlicno politiko do studentov,
ceprav so vse v sklopu NLB in naj bi bila politika za vse enaka. Je lahko stos
v tem, da meni na str denar nakazuje le student in ni gor se kaksna
stipendija?

> No, me pa zanima, ce po novem ze lahko vzames Eurocard na studentski tekoci
> racun
> ali se vedno ne ?

Ce imas garancijo nekoga (beri - podpis nekoga, ki ima tudi racun na NLB, s
cigar racuna lahko poberejo dol, ce ga ti kaj serjes), potem naj bi se jo dalo
dobiti, vsaj meni so tako rekli.

Pozdravcek,
&y

[naprej][nazaj]