kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Miha Cimperman (miha.cimperman@kiss.muzej.si)
Datum:Tue, 26 Aug 1997 18:32:52 +0200 [naprej][nazaj]

------=_NextPart_000_01BCB24E.76C2C380

----
From: Simon <Simon.Jurecic@kiss.muzej.si>
To: 'fdv@kiss.muzej.si'
Cc: 'kissme@kiss.muzej.si'
Date: 26. avgust 1997 10:29
Subject: I-net preko kabelske

Zivjo

Slisal sem, da je menda mozna povezava z internetom preko omrezja =
kabelskih televizij. Celo Meglic je ze pred casom nekaj razglasal na to =
temo.
Ali mogoce kdo ve kaj vec o tej tehnologiji povezave? Je smiselno =
racunat na tovrstno moznost? Hitrost? Kaksne so omejitve?

Lp, S*

Kokr jest vem je na meglicevih info straneh sicer za prebrat da tut to =
ponujajo, sm pa tut na meglica poklicu, pa so rekl, da sicer =
prpravljajo, da pa se vsaj kako leto al pa d
ve s tega nebo NIC!...skoda za vse ljubljancane!
Miha

------=_NextPart_000_01BCB24E.76C2C380

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML 3.2//EN">

----