kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Fakson (Fakson@hotmail.com)
Datum:Fri, 15 Aug 1997 21:41:59 +0200 [naprej][nazaj]

Heh zadeva pot moje tale zadeva tko al ne more zlaufat, k telefakkomovci
tega neb nkol pustil. Verjeten gre za manever k je obnjen ravn proti
arnesovi politiki in do te podrazitve zdej je tele.... sam goru. Po
novem se bo pa verjeten Siol bolj splacu. Heh sam men so se tko zamerl,
de jih ne bom povohu tud ce majo 2 mac cenej. Molimo dan (heh tle nisem
vec ateist), ko nam bo prsu en ATandT pa jih bo dol zmetu. Al pa ko bomo
mel internet po kablski (btfw ce ma kdo kej pojma v kolksni meri je to
izvedljiv nej o tem mal napise). Pa se to dragi in spostovani studentje.
Asmo al nismo edina revolucionarna zadeva se u tej drzavi. Predlagam
neko drustvo za izboljsanje telekomunikacij al pa nekej podobno :)), pa
povemo, kaj nas tezi. Konc koncev se z telekomsux kanali na irc ne bo
kej dost nardil. Pa se nekej: Srednjesolci in osnovnosolcki ircajo z
relativno hitrimi arnesovimi akaunti, studentje pa moramo surfati s
kissovimi (brez zamere Tomaz), ki so vecinoma zelo zelo pocasni (kako
tezko je gledati tistih 98 b/s), tko de postane tist impulz drazji kot
ce surfas pri komercialcih (kolker jih je pac se ostal :)).

Pozdrav Jernej

Jernej Adamic
http://www.kiss.muzej.si/~k4ff0028/

[naprej][nazaj]