kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Andrej Ulcakar (andro@earthling.net)
Datum:Thu, 05 Jun 1997 10:48:19 +0200 [naprej][nazaj]

Jakob Jancic wrote:

> Sej ne da bi hotu tezit ampak a se noben od vas ni slisal za razne oglasnike?
> Oglasi za raznorazne smeti po mojem mnenju verjetno ne spadajo v to mailing
> listo.

Tukaj se zdaj lahko postavi vprasanje, kaj sploh spada v to mailing
listo?
V opisu te mailing liste je napisano natancno to: (copy & paste :) ):

(in naprej o fdv)
in dokler je ne bo,
po mojem mnenju spadajo taka sporocila natancno sem - namenjena so
uporabnikom KISS. Kar se pa
tice oglasnikov, je pa tako - ce hocem neko zadevo prodati in menim, da
jo prodajam dokaj ugodno,
jo bom najprej ponudil kolegom, za kar jaz ljudi, s katerimi si
dopisujem po e-mailu, smatram da so. Ce tam ne bo zanimanja, jo bom
ponudil po oglasniku. Iz lastnih izkusenj ti povem, da se
veliko boljse robe dobi tako na tak nacin preko elektronskih oglasov kot
preko oglasnika, ker
nekoga, s katerim imas malce ozjo povezavo (recimo servis KISS), ne bos
upal (vsaj ne toliko :) )
nategniti (ali pa se ti bo zdelo vsaj neumno, ce je v tebi kancek
postenja).

Ergo, ce ti mali oglasi v tej mailing listi niso vsec, predlagaj Tomazu
odprtje nove mailing
liste za male oglase ali pa se izklopi iz te. Ce bom komu s svojimi
oglasi lahko pomagal ali
bo kdo drug lahko pomagal meni, ne vidim razloga, da jih ne bi pisal sem
not.

Pozdravcek,
&y

[naprej][nazaj]