kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Jost Lavric (k4fn0019@wet.kiss.muzej.si)
Datum:Mon, 12 Aug 1996 03:36:53 +0200 (MET DST) [naprej][nazaj]

On Sun, 11 Aug 1996, Miha Cimperman wrote:

> Alo Matija,

> Ce bi res rad sam posto prebral pol poklic na Metulja. Tel. je 1681121,
> pol pa za Login> napises "tel kiss" in prides not cez telnet. Tam najdes
> program Pine, ki skrbi za posto! Linija je 100% vedno frej!!
>
> Miha

Pozdravljena oba in se vsi ostali!

Moram priznati, da se kljub vsemu bolj nagibam k mnenju Matije. Res je,
da ima vsak svoj prav, zelje in tudi pravice. Sploh je za nekatere IRC
postal ze neke vrste religija in res jim tega nocem kratiti, vendar...
V casih in okoliscinah, ko so sredstva oz. cas omejeni, sem mnenja, da
mora vsakdo vzeti v obzir svojega bliznjega in se temu primerno
obnasati...pa naj gre za IRC-anje, surfanje v neznano, cisto resno delo
na WWW ali pa kaj cisto tretjega. Morda bo kdo rekel, da tole zveni malo
pridigarsko. Ze mozno, vendar je tudi res in s tem je vse povedano.

Bodite obzirni drug do drugega...in morda nam bo vsen potem lazje.

LP
Jost

http://www.kiss.muzej.si/~k4fn0019

[naprej][nazaj]