kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Leon Megusar (leon.megusar@kiss.muzej.si)
Datum:Sun, 14 Jul 1996 21:41:53 +0200 [naprej][nazaj]

Bostjan Zakelj wrote:

> Ves, kako ti bom jaz odgovoril. Saj mogoce bom malce pregrob, pa ne mi
> zamerit. Ta stvar na KISS-u je namenjena tudi temu, da mogoce lahko hitro
> koga najdes, kjer naslov nedvomno pomaga. Tako, da mene stvar ne moti. Sicer
> pa: A te je kdo sredi noci ze zbudil ?

Ne gre za to ali me je kdo budil ali ne gre za princip. Kdo so tisti na kiss da lahko moje (ja ti podatki so
samo moji) podatke objavljajo brez moje privolitve. Ne vem ali rabis nesrecni primer preden ukrepas, saj ves
bolje zdraviti...

Kot sem ze rekel in bom se enkrat, porkamadona ce me hoces najti mi moras samo "i-meijlat" in z veseljem ti
bom dal mojo telefonsko... ali pa tudi ne, odlocitev je pa na koncu moja ne pa nekega operaterja ki nima kaj
bolj pamentnega dat gor na server.

> Lahko bi ti celo rekel, da ce ti kaj ni prav, pa stopi do kaksnega $$$
> ponudnika. Sicer pa od vse mnozice KISS-ivcev si ti mogoce drugi, ki ga ta
> stvar javno moti.

Bom pa se jaz malo grob. To da mi kiss nudi usluge zastonj, se ne pomeni, da lahko z menoj delajo kar hocejo.
Se vedno se morajo drzati nekih splosno sprejetih pravil a ne. Tudi drzava mi da 2000 sit otroskega dodatka pa
me zato ne pretepa, vsaj ne vsak dan...ne vem ali bi me po tvoje morala saj mi na koncu le daje otroski
dodatek.

Leon

[naprej][nazaj]