kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Luka (k4fg0153@kiss.muzej.si)
Datum:Sat, 29 Apr 1995 16:31:49 +0100 [naprej][nazaj]

--------------6C69108252A3

Najprej bi se opravicil Alesu. Nisem vedel da se webmaster ukvarja samo
z pisanjem web strani, logicno bi bilo da se ukvarja z web serverjem...
Sicer pa tudi ti nisi popoln, ze 15. aprila sem ti poslal mail, ker
se je spremenil en link na KISS-u, pa ga se do sedaj nisi popravil...
trdim, da to ni tako tezko opravilo... Ni mi pa jasno zakaj si omenjal
helpdesk. Po mojem je namenjen za resevanje tezav uporabnikov ne pa tezav
KISS-a.

Tomazu pa tole... Ze razumem, da se modemi radi obesijo toda se nikoli
nisem videl da bi delovalo vseh deset modemov (saj jih je toliko, a ne).
Pa se nekaj, preden ste prenavljali wes strani je obstajal en dokument v
katerem je pisalo kaksno strojno opremo imate in kaksen software
uporabljate ipd., tega sedaj ne najdem nikjer...(ne vem ali je to
vprasanje zate ali pa za Alesa).

Luka

mailto:luka.cjuha@kiss.muzej.si

--------------6C69108252A3