kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Jost Lavric (k4fn0019@wet.kiss.muzej.si)
Datum:Sun, 11 Feb 1996 13:44:26 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

On Sat, 10 Feb 1996, Zenel Batagelj wrote:

> Slucajno sem gledal (pred par minutami se je koncalo) konec
> (slovebnskega)izbora za Eurovizijo... Mislim, tu mach!
>
> Najprej pravi napovedovalka, da zirije, ki dajejo pesmim tocke ne
> spremljajo tockovanja - kar dokazuje, kako so OBJEKTIVNE. Daraga moja
> Tajda... malo si poglej, kaj pomeni objektivnost.
>
> No, na koncu se zadnja zirija pove svoje mnenje in kaj se zgodi? Na
> koncu, ko una (nekoliko bolj zgovorna zenscurina) dodeli vse pike,
> izjavi, da zeli zmagovalni skladbi ___ (poje jo en bend Regina) vse
> naj na Evrosongu :((( Dej no dej Tajda, se tvoj (kvazi) kriterij
> [...]

Ja tale nasa Evrovizija je bila resnicno zabavna, pa ceprav sem jo gledal
samo na koncu, ko so delili tocke (matr se mora Resniku fino zdet, ker je
bil pred svojimi bivsimi...=). K vsemu povedanemu bi pa rad dodal se eno
pohvalico, da ne bomo izpadli prevec negativni - Tajdina obleka sploh ni
bila slaba, kaj pravite ? =))
No pa lep pozdrav
JL

p.s.: ampak nasa lanska predstavnica je bila veliko, veliko boljsa - ce
mene kdo vprasa!......tako vizualno kot tudi po glasovni plati.

[naprej][nazaj]