kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Zenel Batagelj (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Tue, 30 Jan 1996 19:31:09 +0000 [naprej][nazaj]

Sklicujem se na mail, ki ga je poslal:

> Date: Sat, 27 Jan 1996 14:03:37 -0400
> From: Dejan Pirtovsek <dejan.pirtovsek@mf.uni-lj.si>

> Stvar je takale. Kiss je javni servis na katerem naj bi bili podatki o
> vseh mogocih aktivnosti sou in studentov. Ce bi si zeleli anonimnosti jo
> omogocajo vse komercialne ustaneove, kar pa kiss ni. Menin da je pravilno

Dej ga no srat! Kaksno vezo pa ima to ali je ponudnik komercialna
ustanova ali ne, s tem ali se objavljajo podatke o narocnikih.

BULL SHIT!

Objava posameznikovih podatkov je njegova osebna zadeva (torej, naj
bodo objavljeni, ce nima nic proti - tako kot je to pri telekomu -
seveda razen, ce je kaj cudnega posameznik podpisal, ko je prisel na
KISS).

> , da se pojavljajo osebni podatki prijavljenih, mogoce je sporna edino
> telefonska stevilka.

Zakaj? Zato, ker tako delajo pri telekomu?

Posiljanje poste prek Interneta je sigurno lazje kot telefoniranje.
Sam dobivam tedensko cca. 200 sporocil in vsako RESNICNO BREZVEZNO -
ZARADI NPR. TAKIH NEUMNOSTI - sporocilo me VRZE IZ TIRA!

ZbY

---
 Zenel Batagelj - sociology and information sciences student
 Faculty of Social Sciences             e-mail: zenel.batagelj@guest.arnes.si
 University of Ljubljana                             zenel.batagelj@uni-lj.si
 sLOVEnia (NOT Slovakia), Europe
                                                                     modified