kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Tomaz Stupnik (tomaz.stupnik@kiss.muzej.si)
Datum:Sun, 28 Jan 1996 11:51:03 +0000 [naprej][nazaj]

> Date: Sun, 28 Jan 1996 06:40:38 +0100
> From: Uro

Tole nam je danes poslal neznani posiljatelj.

> [...]
> nacin ne boste naredili nicesar..in zakaj?
> 13.5 ure na teden, kolikor ste dolocili , je absolutno prevec.
> Samo nekaj matematike... 13.5 ure/teden * 4 tedne/mesec = 54 ur
> Zdaj mi pa prosim povejte..koliko oseb je porabilo 54 ur na mesec..
> Do danes, dne 28. 1. 1996, je oseba , ki je najvec "surfala" po
> internetu , porabila 102.19 ure ( vir:najhujsih 20 uporabnikov ). Ker
> lahko vidimo, da je imela dostop do KISS ze v novembru, danes pa je tako
> rekoc ze konec januarja, je v dveh mesecih porabila SAMO 102.19 ure
> namesto 108 ur kolikor ji vi sedaj omogocate...

V bistvu kar je. Pa ne zato, da bi zagovarjal tistih 10 ur (to je
postavljeno za zacetek, da bo prehod cimbolj blag), ampak le zato, da
bodo stvari bolj jasne.

Veliko uporabnikov KISS-ovih modemov ne uporablja vsak dan enako, pac
pa ta stevilka zelo niha. Kaksen teden porabijo tudi po 30 in vec ur,
spet v drugem 10 in manj...
Prvi namen omejitve je porezati vrhove in jih omejiti na 13.5 ure.

Upostevati je potrebno tudi preprosto dejstvo, da znese omejitev 13.5
ure le v najboljsem primeru. Marsikdo se kaksen dan sploh ne
prikljuci na KISS, kar pomeni da mu lahko od kvote lahko ostane le se
10 ur.

> Zato predlagam , da se tedenska kvota , ki bo 10 ur , zmanjsa na najvec
> 5 ur. To pomeni: 7*(0.5 ure/dan) + 5 ur/teden= 8.5 ure/teden.

Jutri zacnemo. Vsekakor bomo stevilko zmanjsevali (do pametne mere)
vse dokler se ne bodo razmere vsaj kolikor toliko normalizirale.

Vseeno pa so omejitve izhod v sili. Upajmo, da bo KISS cimprej dobil
tistih 30 novih linij in morda se kaj vec. Vse pa je odvisno od
Telekoma in financ...

++Tomaz

---
http://www.kiss.muzej.si/~tomaz/