kissme [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Zenel Batagelj (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Sun, 14 Jan 1996 23:30:28 +0000 [naprej][nazaj]

Sklicujem se na mail, ki ga je poslal:

> Date: Sun, 14 Jan 1996 05:02:38 -0800
> From: Jost Valentin Lavric <jost.lavric@kiss.muzej.si>

> Zelo se strinjam z ugotovitvijo, da so popusti namenjeni
> temu, da bi studenti vec zapravljali-sem pa tudi mnenja,da je
> nekaj teh popustov celo dobrodoslih, ker so za stvari, ki bi
> jih tako ali tako kupil oz. se jih udelezil :))

Mah.. to je edini pameten projekt, ki ga je naredila prjsnja vlada,
pa se tega ni treba kovat v zvezde (to sem hotel rect). Sicer pa je
prejsnja SOU vlada naredila to, da se cash na veliko tala raznim
klubom... kar mi gre v nos... sem namrec Ljubljancan in od SOU nimam
(skoraj) nic... namrec: bone mi daje drzava!

Da ne bomo samo pljuvali po SOU: se ena veja je, ki zelo dobro deluje
- SOU sport!!!

ZbY

> p.s.: a so slike ze? =)
Tole je privat sporocilce - niso!

---
 Zenel Batagelj - sociology and information sciences student
 Faculty of Social Sciences             e-mail: zenel.batagelj@guest.arnes.si
 University of Ljubljana                             zenel.batagelj@uni-lj.si
 sLOVEnia (NOT Slovakia), Europe
                                                                     modified