fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Klas Berlic (k4fd0076@kiss.muzej.si)
Datum:Mon, 25 Aug 1997 15:02:00 +0200 (CEST) [naprej][nazaj]

On Sun, 24 Aug 1997, Leon wrote:

> Ali po nase Ko voli nek izvoli!
>
> Ja na Iosu sem bil pred nekaj leti in nisem se imel slabo toda:
>
> Kdor uziva v nesramnostih nadutih grkov, ki ti na vsakem koraku tupijo v
> glavo nekaj v zvezi z makedonijo ali vsaj nekaj o svoji lepi dezeli,
> hkrati pa te goljufajo na vsakem koraku, ste ze kdaj slisali za
> pogrinjek v self service restavraciji;
>
> kdor ima rad crevesne bolezni (na iosu skoraj ni bilo cloveka ki ne bi
> zbolel zaradi necesa),
>
> kdor rad pije vodo iz steklenic in ne iz pipe,
>
> kdor ima rad kolegij zure na prostem, (3 ljudje na kvadratni meter)

> [...]

No, takole. Grcija nikakor ni Evropa. To se mora zavedati vsak, ki gre
tja. To je arabska dezela, samo da tam ne govorijo arabscine. Kako jim je
uspelo priti v EU ne vem, so pa edina evropska stvar v Grciji banke in
McDonnalds, pa se ta je ameriski. Ce pa ne gres v Grcijo s pricako0vanjem
tisocletne civilizacije - potem te pac doleti sok. Atene izgledajo, kot da
so v zibelko civilizacije vdrle horde barbarov. Ce pa se Atenam izognes,
se kar gre. Le o Makedoniji in nogometu se z Grki nima smisla pogovarjat,
ce noces klicati tezav na ves glas.
Je pa potrebno:
paziti na denar, ko ti denar vrnejo, ga vedno prestej, pa tudi denar je
potrebno vedno imeti pri sebi, vecje kolicine pa v sefu. Ampak, dragi
moji, pojdite v Spanijo, pa v vsa velika evropska velemesta. Je tam kaj
drugace? In kar je najbolj kruto, slab sloves Atenam pridelujejo predvsem
cigani in Srbi, ki tam profesionalno kradejo. Pa nisem nikakrsen
nacionalist, da ne bo pomote, to so samo opazanja.
Kar se tice Iosa - tam smo dobili tocno to, kar smo pricakovali> 100% zur.
24 ur na dan. Saj ne pravim, da je to za vsakega. Znamenitosti ni, kulture
ni, izobrazevanja ni. Je pa sex, drugs and rave^n^roll. Pedal do konca in
odklop. Seveda je zadeva komercialna, denar ti izpulijo iz zepov cisto
ves. Ampak vsaj meni ga ni bilo zal. Niti tolarja oz. drahme. Ker za to
res dobis totalni zur. Ob pijaci, ki mi je vsec in glasbi, ki jo najraje
poslusam. Nobene duhovne vsebine, ampak tja pac nisem sel za to.
Kar se tice pitja vode iz steklenic: kje na juznem delu evrope oz. v
afriki, na arabskem polotoku, pa tudi v npr. ameriskih vel;emestih, pa
lahko pijes vodo iz pipe? Slovenci se sploh ne zavedamo, kaksen zaklad
imamamo v tej ljubi vodi.
Kar se tice umazanije - Ios je vsaj letos (za praj ne vem) deloval kar
cisto. Od plaz do samega mesta. Ob 5tih zjutraj totalna svinjarija, ampak
ob 10tih naslednjega dneva je bili ze vse cisto. Tudi plaza je bila cista.
Tako, da se nimam kaj pritozevati. Od drugih krajev sem videl pa samo
Atene, tam je sicer vecja umazanija, pa vendar ne ravno nekaj strasnega.
Popolnoma pa drzi tisto, da te hocejo Grki na vsakem koraku napetnajstiti.
Ampak ce to ves in si pozoren, se ti nic kaj pretiranega ne zgodi. Meni so
v vsem casu prodali en upoorabljen film. To je vse. So pa dvema paroma, ki
sta pametno pustila vsak po 600 dem v sobi v predalu, te marke ukradli.
Imajo pa proti takim dogodkom v hotelu sef. Ampak pamet vedno pride
prepozno.

Klas

[naprej][nazaj]