fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Ilija Dekleva (ilija.dekleva@uni-lj.si)
Datum:Mon, 23 Jun 1997 14:42:40 +0200 [naprej][nazaj]

On Monday, June 23, 1997 12:18 PM, zenel
[SMTP:Zenel.Batagelj@guest.arnes.si] wrote:
> Zdravo kolegi in kolegice... tisti anarhisticni Ilijin mail sem
> poslal na par naslovov. med drugim tudi Primozu Juznicu, vodji
> RCUja...

[kosi citiranega sporocila so brisani]

No, ne smete me jemati povsem resno :)
Baje so res slabo placani, kljub temu, da po moji oceni Telekom zelo
dobro zasluzi (poglejte drago propagando, ki jo zganjanjo)!

> Rad pa bi samo popravil trditev o zastonjskem akademskem pristopu. To
> ni res, Telekom je tudi enormno podrazal ceno najetih linij in
optike.

Misljen je bil zastonjski pristop iz stalicsa koncnih uporabnikov: kot
studentje pac ne placujemo nobene narocnine za dostop do interneta.
Mislim (upam), da je vsem jasno, da Univerza/fakultete sicer seveda
placujejo najete linije (povezave med sabo in v koncni fazi Arnesove v
tujino) ...

> Podrazitve so okoli 200%, tako da bi morali mesecno Telekomu placati
> okoli 4 in pol miliona SIT. Tega za ta mesec nismo placali, saj
> denarja ni. Obe Ministrtvi, za solstvo in sport, ter tisto za zannost
> in tehnologijo, so se enostavno odlocili, da nam stroskov mreze ne
> bodo vec placevali.

... in, da denar (razen tistega, ki ga fakultete zasulzijo same z npr.
komercialno raziskovalno dejavnostjo za razna podjetja) pride od
omenjenih ministrstev (ta pa ga dobijo iz proracuna RS).

Lep pozdrav,
Ilija

[naprej][nazaj]