fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Leon (leon.megusar@kiss.muzej.si)
Datum:Sat, 21 Jun 1997 13:54:53 +0200 [naprej][nazaj]

Matej Kovacic wrote:
Mateju in zainteresiranim:

> dosti bolj rigorozno kar pa ste ze obcutili.
> Ko bo SOU nas referendum zavrnil s pravno utemeljitvijo in se pri tem
> korektno obnasal, bom tiho. Dokler pa bodo tam (v zakonodajni
> komisiji) sedeli diletantje in aparatciki se bomo bunili.

Na zalost bodo taksni ljudje v tem sistemu (beri demokraciji) vedno
sedeli na pomembnih polozajih in se obnasali zelo pomembno hkrati pa ne
bodo naredili nic posebnega oz. zafurali marsikaj.

Mislim da je edina resitev konfrontacija sou-drzava, kajti sele s
taksnim velikim konfliktom (ne me narobe razumet govorim o politicnem
konfliktu in ne o kaksni nasilni akciji), se izkristalizira kdo je
sposoben kaj narediti in kdo ne.

Konflikt je pomemben se zaradi ene stvari: NEODVISNOST SOU. Dokler se
sou kaze kot partner, ki zna reci ne samo ob marginalnih zadevah, kot so
boni in zavarovalnine, v vseh drugih politicno pomembnih vprasanjih pa
koketira z drzavo BOMO V PIZDI( beri odvisni bolj kot si to zasluzimo).

Primer: Naslednje solsko leto bodo stekle okrogle mize o pomembnosti
vkljucevanja Slovenije v EU pod pokroviteljstvom sou. Ne glede na to kaj
si kdo misli o EU, NATO-u itd. ali se vam ne zdi da sou opravlja
funkcijo prepricevanja, katero bi drugace morala opravljati drzava sama
in zato koristiti svoj denar. In potem mi ljudje govorijo o vplivu
velike politike na sou. Ha saj ni cudno, ko pa sou sam nosi svojo kozi
na prodaj.

Klas me je enkrat vprasal kaj naj sou dela, ce ne bo skrbel za bone in
socialo. In zgoraj imas del odgovora. Se vedno naj skrbi za socialo na
drugi strani pa lahko skrbi tudi za razbijanje nekih tabujev kot so
evroskepticizem in razvoj kriticnega misljenja, predvsm pa naj ze
postane spostovanja vredna politicna sila, tako kot so to drugi
sindikati.

Zakaj mora clovek, ki podvomi v omenjeno politiko prenasati ocitke, ki
so podobni tistim s katerimi so oznacevali narodne izdajalce. Ni nam
treba prenasati teh ocitkov samo zato ker znamo dvomiti. Sploh pa nam
teh ocitkov ni treba prenasati s strani sou.

> Potem verjetno ves, kako je, ko ti hodijo po glavi in prepricujejo da
> si bedak... Ampak vztrajal si do konca, a ne?

In nazadnje kje je konec? Ce ti razsodisce sou "ON the record" rece da
je tvoja pritozba brezpredmetna zaradi tega ker, pazi, "je to napaka v
statutu sou" in zato ne nosi nobenih posledic, potem lahko odgovoris le
z nasiljem (tudi kricaceve akcije so nasilne, grafiti in plakati
direktno napadajo dolocene ljudi in strukture z namenom rusenja le-teh),
drugega ti ne preostane. Toziti jih ne mores ker niso pravna oseba,
visjega sodisca znotraj sou ni, v medijih te obravnavajo kot
simpaticnega marginalca, sou ima itak nestetokrat vecjo sposobnost
predstavljanja. Kaj nam preostane?

Nenazadnje gre za naso prihodnost in ne vem Klas zakaj je ne bi zaceli
graditi v sou, ki ima ta potencial. Interes studentov o katerem govoris
ne obstaja kot oprijemljiva kategorija in se na svojem minimumu res
lahko zreducira na socialo. Kdo pa si ne zeli zastonj hrane in drugih
olajsav. Toda ce razumes interes studentov tako potem postanemo
"politcna zival" brez politcnega.

Leon

[naprej][nazaj]