fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Fri, 20 Jun 1997 07:29:34 +0000 [naprej][nazaj]

On 20 Jun 97 at 9:43, Matej Kovacic wrote:

> Ko bo SOU nas referendum zavrnil s pravno utemeljitvijo in se pri
> tem korektno obnasal, bom tiho. Dokler pa bodo tam (v zakonodajni
> komisiji) sedeli diletantje in aparatciki se bomo bunili

Klas in Leon, pa se kdo, se spomnite, kaksna je bla scena ob bojkotu
volitev na FDV pred letom ali dvemi? Mislim, da je bilo veljavnih 100
glasovnic in kljub temu je blo kao VSE V REDU :(((

v bistvu lahko sploh niso diletantje, samo delajo v smeri lastnega
interesa, vcasih se pac naredis diletanta :)

aha, o tem tudi pisete :((( torej nic novega...

> Potem verjetno ves, kako je, ko ti hodijo po glavi in prepricujejo
> da si bedak... Ampak vztrajal si do konca, a ne? lp, Matej

sej zaradi tega pa se mi (Leonu in verjetno se komu tudi) zdi nacin
kako se Kricac loteva tega SOUa primeren. Ce ni pompa se bodo lahko
sli diletante. Vsa fora je, da se pride v medije, da se odgovorni ne
morejo vec skrit za diletanstvo. Je pa terba pazit in upostevat
njihove predpise. V primeru bojkota volitev lani (mislim, da je vse
dokumenirano na enem URLju.... samo skok na WWW... vsa dokumetacija
je na STRANI BOJKOTA VOLITEV FDV :)
http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/bojkot/index.html
) je bilo vse podprto z njihovimi cleni. AMPAK CISTO VSE, ZATO TUDI
LEON GOVORI O VELIKO URAH DELA :)

ZbY

---
Z.Batagelj,  URL: http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/zbys.htm