fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Mon, 16 Jun 1997 09:56:31 +0000 [naprej][nazaj]

On 16 Jun 97 at 21:46, Matej Kovacic wrote:

> Kar se pa tice slovenjenja rac. izrazov: za to bi morala skrbeti
> komisija strokovnjakov iz SAZUja, ne pa neki kvazi novinarcki in
> literati (pisuni). Potem pa imamo zgoscenko, in cel kup bedarij,
> zaradi katerih raje uporabljam angleske Windoze in angleski Word.

hrvatom se zdi ze beseda RACUNALNIK ultra smesna, kaj sele, ko bi jim
povedal za ZGOSCENKO in SVETOVNI SPLET... mislim, da ne govorim o
slovenskih Windozih in officetu... tam notri clovek zgubi 40% casa,
da najde zadeve... pri prevodih enostavno niso racunali, da bo nekdo
uporabljal MS zadeve ze prej v anglescini :((

> P. S. Eno vprasanje: a je kdo ze slisal za kabelske modeme (in
> njihovo bajno hitrost 30.000.000 bps)

pa se res je... zadevo (BAJE) ponujata Meglic Telekom (Ljubljanski
kabel) in pa ena zadeva v Kranju, poleg tega pa obstaja se en nov
protokol, ki ga ima USR in je divje hiter. Predsravitev je bla
prejsnji teden, po mojem se bodo hitro razpisali o njej v rac.
revijah

---
Z.Batagelj,  URL: http://www.uni-lj.si/~fdbatagelj/zbys.htm

[naprej][nazaj]