fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (mat@ris.org)
Datum:Sun, 15 Jun 1997 21:14:43 +0100 [naprej][nazaj]

On 15 Jun 97 at 18:32, Klas.Berlic@uni-lj.si wrote:

> Glede tega, ali so studenti ali nestudenti, ti bodo najlazje
> odgovorili sodelavci na projektu: Matija Remec, Leon Megusar, Zenel
> Batagelj, ki so zraven tebe na tej listi tudi najaktivnejsi s

Lep pozdrav. Tole se mi zdi kot eno zaslisanje, tale kolega, ki je
zapisal, da po "njihovih podatkih" sodelujeta dva nestudenta. S to
izjavo je v mojih oceh (kot absolventa novinarstva na FDV) izgubil
kredibilnost, objektivnost in se marsikaj. Sploh ne mislim z njim
kakor koli diskutirat o teh zadevah, ker je pripadnik (in to zelo
aktiven) nekaksne tvorbe, ki razpolaga z svojimi podatki.

Glede aktivnosti pa mislim, da je eno politiziranje, ki mi gre, kot
ste lahko opazili, na bruhanje, drugo pa je FDV lista in njen prvotni
namen. Mislim, da bo moral Zenel vsake toliko objaviti napotek kako
se odjavis s te liste.

In za konec: moje sodelovanje pri Zlati disketi temelji na zelji, da
se Internet pribliza in uporabi za studente.
Matija Remec
Research on Internet in Slovenia
http://www.ris.org/