fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Fri, 25 Apr 1997 20:04:22 +0000 [naprej][nazaj]

On 25 Apr 97 at 19:10, Anze Jereb wrote:

> zelo hitro od rok - 1 uro. Pa da je clanek z nekega dogodka, ki sem
> si ga kot svobodni novinar moral sam placati, potem fotografiranje,
> razviti film in vse to, sem ugotovil, da SO ME NATEGNILI KO

in na tem filmu je bla ena sama samcata fotka, joj grozno...

hej, znajdi se kot eden od piscev pri Tribuni... napises nakj texta
o Studentskih demonstracijah, gres na Internet, snames z enga pejdza
o Studentskih demonstracijah par slik, in se spodaj podpises... in
zakasiras se za slike :)

no zdej, ko vem, da se tam tako mizerno placuje, avtorju prav
privoscim tistih nekaj 100 SIT... sploh pa, ker je bila ena od slik
avtoportret (moj)

ZbY

---
RIS '97 - Raziskava o uporabi Interneta v Sloveniji po WWW
naslov: http://www.ris.org
P O A N K E T I R A J T E   S E...  anketa traja do 21.5.1997

[naprej][nazaj]