fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Matija Remec (mat@ris.org)
Datum:Tue, 11 Feb 1997 12:45:26 +0000 [naprej][nazaj]

On 10 Feb 97 at 13:50, Klas Berlic wrote:

> Hvala Zenel za pripombo o avtorskih prvicah. Ali kdo ve, kako to
> resiti? Ceprav po moje nebi bilo frke, ker dokler taksne zadeve celo

Res je. Zenel je dal zelo smisleno pripombo. Vendar je po moje
tako, da kdor naredi povzetek knjige, predavanj, vaj in =E8e navede
vire in literaturo, ki jo je pri tem uporabljal, potem je to njegovo
delo. S tem je (mogoce resen prvi del problema - kdo ima avtorske
pravice). Primer: ce pises diplomo, seminarsko, clanek, vedno si
pomagas z nekimi viri in literaturo, mislimi itn. v "zahvalo" pa jih
navedes v bibliografiji in das s avtorju "full credit".

Drugi del problema, pa je, da nekdo, ki nekaj tednov porabi za
prirerjanje zapiskov, knjig itn. mora biti omenjen. Vsi, ki se bodo
ucili iz njegovega dela, naj vedo, kdo jim je omogocil, da bojo 10x
lazje odsli in naredili izpit kot ga je on. (Dobro, malo pretiravam,
ampak to je skoraj popolnoma res).

Da ne bom izpadel kot teoretik, predlagam prakticno resitev. Nekdo od
nas, ki ima cas, naredi en simple home page, kjer bodo dosegljivi tej
materiali. (Ceprav imam malo casa in sem zakljucujem s pisanjem
diplome, bi se spustil v tak projekt - ZBY morda v okviru RISa :),
konec koncev, ce bi bile te strani precej obiskane, se lahko dobi
sponzorje...) Uredi se zadeve po predmetih, avtorjem se da vse
zasluge za narod. Skupaj naredimo neke vrste standardizirano
"kartico" ki bi oznacevala vsak dokument. Vse dokumente se konvertira
v isto format, isti font itn.

Primer:

PREDMET: Obca sociologija
Avtor izpiskov: Matija Remec mat@ris.org
Nosilec predmeta: Sem ze pozabu
Datum: Davnega leta 1991
Kratek opis vsebine: *****

Ta kartice je tudi na za=E8etku vsakega dokumeta. Morda se slisi
zakomplicirano, vendar je tak pristop nujno potreben, v primeru
poplave razlicnih dokumentov.

Sam imam nekje nekaj MB zazipanih!!!! izpiskov, predvsem za smer
novinarstvo - trzno komuniciranje. Prakitcno zadnja dva letnika, za
vse izpite v filetih. Samo ne vem kje je to, vem pa, da bi lahko
naredil en sampostrezni servis za vse, ki bi hoteli imeti te filete.

Lep pozdrav

Matija (vcasih sem imel nick iLusION:))))))

Matija Remec
Research on Internet in Slovenia
http://www.ris.org/