fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Leon Megusar (leon.megusar@kiss.muzej.si)
Datum:Fri, 07 Feb 1997 17:53:25 +0100 [naprej][nazaj]

Matija Remec wrote:

> Kar se tice piva, mislim da je zby nekajkrat ze povabil, kdor ni
> prisel je pa sam kriv... se mi zdi. To, da imamo fdvjevci nekaksen
> strah pred srecanji, veselimi dogodki itn. je tudi tema za eno
> debato.

Res je, da nisem prisel na pivo sem kriv sam, lahko pa bi se enkrat
poizkusili kajne...

> Se eno o SOU. Najbolj me moti, da to kratico mocno povezujem s
> politko. Ce se ostali, potem mislim, da bi ga moral razpustiti.

Lepo, da si odprl novo temo Matija. O prejsnji smo si ze skoraj vse
povedali in lista je spet v nevarnosti da zamre. Bom kar direkt vprasal
da me ne zanese v nakladanje.

Klas kaj si naredil ali ste naredili, da ne bos mislil, da je to napad
na tvojo integriteto, za depolitizacijo SOU. Glede na to, da si sam v
podmladku eno od parlamentarnih strank, bi moral vedeti za (ne)vpliv
strank na SOU?

Kaj ste naredili v zvezi z mogoco zlorabo polozaja nekaterih visokih
funkcionarjev SOU (v mislih imam predsednico razsodisca mogoce ze bivso
predsednico, Ursko Prepeluh). In kaj je z rezultati napovedane preiskave
o nelojalni konkurenci, ki jo je pred razsodiscem SOU pred letom in pol
sprozil Zenel Batagelj (uporaba znaka Vsi razlicni... Andreja
Prepeluha)?

Kaj je s kazensko odgovornostjo teh ljudi, vkljucno z nespostovanjem
postopka volitev itd.?

Leon

[naprej][nazaj]