fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Zenel (Zenel.Batagelj@guest.arnes.si)
Datum:Thu, 06 Feb 1997 09:45:44 +0000 [naprej][nazaj]

On 5 Feb 97 at 19:31, Leon Megusar (Leon Megusar
<leon.megusar@kiss.muzej.si>) wrote:

> P.S. glede Anzetovega predloga, da bi se dobili na pivu. Jaz se
> vedno nisem videl tistega piva, ki ga je Zenel obljubljal pred dvemi
> leti in zdaj ko je uspesen poslovnez bi se pa lahko izprsil...
> Zenel?

ZbY talking...

...ma kaksen uspesen poslovnez... ZbY bo in je ostal ZbY, le da ima
malo manj casa :((( Sicer pa sem vas povabil VSE na prednovoletni
party. Je pa tudi res, da sem dozivel en manjsi zastoj pri Netu...
crknu je HD na notebooku in sem zgubil vse mailing liste... tudi
tisto, ki je nosila ime PIVO. Kakorkoli ze, pri naslednjem zuru se
bom malo bolj potrudil in poslal mail kaksen teden prej, pa tudi bolj
jasno bom navedel mesto dogodka, zadnjic je blo res bolj na
hojladri...

ZbY

[naprej][nazaj]