fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Leon Megusar (leon.megusar@kiss.muzej.si)
Datum:Wed, 05 Feb 1997 19:31:16 +0100 [naprej][nazaj]

Date: Tue, 04 Feb 1997 23:22:48 +0100
From: Leon Megusar <leon.megusar@kiss.muzej.si>
To: klas.berlic@uni-lj.si
Subject: Re: ne zelim da budem intelektualac

Zivio,

Majprej zelim Anzetu hitro okrevanje in cim vec prsatih medicinskih
sester. Upam, da ni kaj hujsega.

Drugic. Res smo morda pozabili povedati (kaksnemu novemu clanu), da je
tole odprta lista in ni le kraj kjer izlivamo svoje frustracije Klas pa
Zenel, Matija, Anze in jaz. Vsak kometar je dobrodosel. Lahko nam tudi v
obraz poveste kako smo butasti ali kaj drugega, skratka CENZURE NI!

Zdaj pa k osrednji temi.

Nisem eden tistih, ki je nevoscljiv in ki preklinja SOU zaradi zurk in
privilegijev poslancev. Mislim da so tiste zurke res koristne (nisem
rekel, da so poceni) in verjamem da prispevajo k vecji produktivnosti,
zato Klas ce se nisi udelezil zabave in ce je tvoja vest zaradi tega
cistejsa tudi prav. Sam bi se udelezil zabave in imel prav tako cisto
vest. Ko sem omenjal zabave (imel sem v mislih tudi zabave, ki so odprte
za vse studente) in ostale privilegije usluzbencev in clanov parlamenta
SOU sem hotel povdariti kje vse bi se dalo prihraniti denar ce ga je res
premalo kot trdis ti. Sam seveda tega ne verjamem in ce ti uspe spraviti
skozi projekt prevajanja stud. lit. ne da bi pri tem bistveno okrnil
proracun, ki gre nekomercialnim izdajam, pa naj bodo te namenjene
studentom dimnikartva ali ekonomistom, potem bom tudi sam cisto
zadovoljen.
Kar se tice ostalega sem svoje argumente ze podal ali sta jih podala
Zenel in Matija v prejsnjih pismih in jih ne mislim ponavljati. je pa
res da je SOU postal servis, ki sicer nudi nekaj socialnih uslug
studentom in nic ali malo drugega z besedami veliko pametnejsih ljudi od
mene KRUHA IN IGER!

Naj stanje v SOU ponazorim z besedami ki jih je izjavil Gregor Macedoni
pred letom in pol na okrogli mizi v K4: "To je SOU taksen kot je in
boljsega vi studentje ne boste imeli nikoli" kaj si mislimo mi studentje
ga seveda ne zanima...

Hawg

Leon

P.S. glede Anzetovega predloga, da bi se dobili na pivu. Jaz se vedno
nisem videl tistega piva, ki ga je Zenel obljubljal pred dvemi leti in
zdaj ko je uspesen poslovnez bi se pa lahko izprsil... Zenel?

[naprej][nazaj]