fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (Matija.Remec@guest.arnes.si)
Datum:Wed, 13 Nov 1996 21:34:23 +0100 [naprej][nazaj]

Leon in ostali,

na sreco ne uporabljam maila na kissu, tako da nisem niti opazil junka, =
ki ga je OPUS natrosil v mailboxe. Omenil si, da podjetje ni storilo nic =
nezakonitega. Pozabil pa si dodati, da je podjetje storilo nekaj =
neeticnega. Vsaj v enem odstavku bi se lahko opravicili za tako =
polnjenje emailov.

Kar se pa tice mojstrov sistemcev na KISS pa jim zelim veliko srece. Se =
zna zgoditi, da se bo kak nadebudni hacker spravil na njihov mail server =
in v podobnem stilu kot OPUS napolnil KISSovcem mailboxe z nekaj =
megabajtnimi emaili. Sicer ne vem, koliko je vseh kissovcev (v vsakem =
primeru prevec), vendar ce jih je vsaj 500 in to pomnozimo s 1 mb =
(recimo da attachas na mail malo vecji GIF ali pa kar nek brezvezni ZIP) =
in ker se znajde hacker poslje vsakemu mail dvakrat (tako kot oni =
mojster z predvolilno "Mojo malo predstavitjo") hitro dobimo vsaj en GB =
diska...=20

Matija Remec
RIS (Raba Interneta v Sloveniji) http://www.ris.org

> Subject: Osebni podatki in junk mail!
> Date: 13. november 1996 0:52
>=20
> Zivio,
>=20
> No pa smo tam. Poleti sem se jezil nad objavljanjem osebnih podatkov =
na
> kissu, in tukaj je primer zlorabe. Spodnji junk-mail, ki ste ga seveda
> vsi dobili iz "prve roke" je tak primer.=20
>=20
> To racunalnisko podjetje seveda ni storilo nic nezakonitega, le =
naredilo
> [...]

[naprej][nazaj]