fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test [nit]
Avtor:Bostjan Zakelj (k4ef0002@kiss.muzej.si)
Datum:Sat, 13 Jul 1996 00:22:18 +0200 [naprej][nazaj]

At 22:45 12. 7. 1996 +0200, you wrote:

>pravico zahtevati, da v najkrajsem moznem roku odstranite vse moje
>osebne podatke, razen e-mail naslova, s serverja kiss.

Ves, kako ti bom jaz odgovoril. Saj mogoce bom malce pregrob, pa ne mi
zamerit. Ta stvar na KISS-u je namenjena tudi temu, da mogoce lahko hitro
koga najdes, kjer naslov nedvomno pomaga. Tako, da mene stvar ne moti. Sicer
pa: A te je kdo sredi noci ze zbudil ?

Lahko bi ti celo rekel, da ce ti kaj ni prav, pa stopi do kaksnega $$$
ponudnika. Sicer pa od vse mnozice KISS-ivcev si ti mogoce drugi, ki ga ta
stvar javno moti.

Pozdrav,
Bostjan

--