fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Tue, 16 Apr 1996 19:03:58 +0200 (MET DST) [naprej][nazaj]

On Tue, 16 Apr 1996, KARMEN wrote:

> Veste kaj, tle na tej mailing listi kritizirate marsikaj, celo drug drugega.
> Men je kar slabo..

Yo Karmen in ostali!
Pogelj, najprej ti je slabo od kritik, potem pa spodaj prepluvas vse
pocez. Zanimiv pristop. Vendar se mi zdi, da je tvoj mail sporovociral
vsaj nekaj ljudi k pisanju na listo. Glede na to, da je bil tvoj namen
tocno ta, ti je uspelo.

Kar se tice UEKaja... ne bom vec ponavljal zgodbe. Lahko pa poudarim
bistveno: Oni so tam zaradi nas in ne mi zaradi njih. In clovek bi
pricakoval, da ce ne opravljajo dobro svojega dela, prenehajo s tem kar
pac pocnejo, in gredo drugam. No more UEK...UEK... ne bi se politiziral.
Eduardo... yuk.

Ceprav je bil tvoj namen, Karmen, precej plemenit, pa si si izbrala
nekako napacen naslov, za pritozbe. Bom argumentiral:

1. FDV je eno navadno leglo, kjer se nikomur nic ne da, tisti, ki pa
se, pa postane tarca drugih. Podpravilo: kar ni za denar, na FDVju ne
pali, mi druzboslovci tretiramo prostovoljno in dobrovoljno, pa ne vem se
kako delo kot novodobno suzenjstvo...

2. Bila si zraven, ko smo brali pravilnik o UEKju. Tam v neki tocki jasno
pise, da ce uporabnik ni zadovoljen s storitvami, se lahko pritozi... bla
bla bla.

Imejte se skrajno,

matija

[naprej][nazaj]