fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Sun, 17 Mar 1996 22:44:06 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

On Fri, 15 Mar 1996 grega.kovac@uni-lj.si wrote:

> Ha...ko sem prebral ta Ilusion-ov mail za tekmovanje v DOOM2 si nisem mogel kaj
> da se nebi na glas zasmejal!! Matija?? Kdo pa bo igral DOOM s tabo in s tvojimi
> norimi brati?? Kaj ce bi naprimer naredili tekmovanje v Mortal Kombat??

Yo ppl!

Tkole je, ta pravih profesionalcev na Doomu se niste videli, proti tistim
smo mi pajaci. Feri bi se upal jet hehe. Seveda je vsak dobrodosel, sam
zmenit se je treba.

Sicer pa se zadnje case delam, da se ucim. Zanima me, ce je kdo na tej
listi, razen ZBY, ki je obiskoval predavanja Retorika pri Skrlepu. Mel bi
nekaj preprostih vprasanj.

Sicer pa, kaj je trenutno vroca tema, razen Zura?

Matija

[naprej][nazaj]