fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Fri, 8 Mar 1996 11:22:51 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

On Fri, 8 Mar 1996 mark.sustersic@uni-lj.si wrote:

> Bolj pomembno se mi zdi dejstvo, da vsak dan od cca 7.00 do cca 11.00 zaman
> cepim pred svojim domacim rcu in cakam na milosten odziv oddaljenega modama.

Pa saj pravim, da moramo omogocit ircanje in ostalo pocetje na inetu prav
iz rac. uc. (predlagam kode name brlog za to sobo) tudi v nocnih, t.j.
vecernih urah. Cybercafe brlog projekt.

> Mark Sustersic, student, Faculty of Social Sciences
> Ljubljana, Slovenia, Europe, Earth, Milky Way (not the bar, the galaxy)
> e-mail:mark.sustersic@uni-lj.si

Signature????? A tekmujete kdo ma bolj duhovitega (signature ne kaj ....)?

Ej Mark, zrihti plac pa gremo doomat!!

iLusION

[naprej][nazaj]