fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:blaz.mihelic@uni-lj.si
Datum:Fri, 08 Mar 1996 07:54:08 +0100 [naprej][nazaj]

Dragi An`e, teb o~itno manjka neki soli! Na to temo sem ti odgovoru `e na tvoj
naslov, ker si reply napisu men, ko si mislu, da si ga na fdv. O~itno ga nisi
prebral, al pa si tko zagoveden, da n~ ne {teka{.

Gre za to: Kdo bo dolo~al, kaj se pi{e na FDV listo je odvisno SAMO od tistih,
ki so tja prijavljeni (vsak lahko pi{e kar se mu zdi), ne pa da bo en pigzigmar
kle neki te`il, kva nej ljudje pi{ejo in ~esa ne! ^eprav je potekala tuki ena v
nebo vpijo~a trapasta debata, je to pa~ debata fdvjevcev. Sploh pa je politika
(in s tem tudi e-maili politikov) eden bistvenih sestavnih delov {tudija na fdv
- torej se to ti~e fdv tudi po tvojih merilih.

Zdej se pa enkrat `e umir in nehi te`it!!!

Lep pozdrav, Bla`

----
Blaz MIHELIC
Student, Faculty of Social Sciences
University of Ljubljana, SloveNIA, Europe
e-mail: blaz.mihelic@uni-lj.si

[naprej][nazaj]