fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Thu, 7 Mar 1996 23:06:24 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

On Thu, 7 Mar 1996, BORUT wrote:

> Kljub temu da nisem FDVjevec, sem se nekega dne prijavil na mailing listo, s

Dragi kolega Borut (idnetity unknown), lepo da se zavedash, da bi se na
tej tochki tvoj mail lahko konchal. Pa vseeno, glede na to, da si me
zamoril o tej mailing listi po IRCju, ti bom odgovoril, da ne bosh reku
da sem stvari resnichno vzel osebno. Aha, in mail sem poslal na oba
naslova -mailing listo in tebi osebno, che si se, kot si rekel, odjavil
iz liste.

> je bilo zanimivo prebirat sestavke o problematiki rac.ucilnice, WCjev...potem
> pa je zacel vsak posiljat replye na vsak mail in to samo zato da je reply
> poslal. Konstruktivna debata se je izrodila v navadno nakladanje in
> sirokoustenje. Ne pravim, da problemi o katerih govorite niso pereci, zanima pa

Dobro... tisto o WCjih je pach en predsodek ali nekaj od kolege Anzheta,
ma pa popolnoma prav. Problem rachunalnishke uchilnice pa obstaja vech
kot eno leto. IN stvari se nikoli niso gledale pod drobnogledom. Vendat,
treba je nekaj naredit... kdo pa se sirokusti???

> je tako. No zaenkrat sem vas dovolj spluval, vem, da boste vi spluvali mene, se
> zmeraj pa pozdravljam pobudo in vas pri tem podpiram.

Nisi spljuval nobenga. Tudi tebe ne bo niti ni nihche. Razumem pa te, da
nas podpirash glede uchilince... konec koncev je tudi zate to eden od
mozhnih tochk za vstop na internet, zakaj ne bi bil idejno z nami?

Da ne bo kdo rekel, da nakladam, bom v enem odstavku (bo pa ta dolg)
napisal kaj mislim o mailing listah. Vse do sedaj, kar sem sodeloval tako
ali drugache, so propadle. No, recimo ena, stara @mfdvs je sama propadla,
ker nihche ni sodeloval. Drugod pa, kot npr, irc mailing lista vseh na
*.si, so sle po gobe. Preprosto zato, ker nekaterim prepotentnim, ki so
bili na mailing listi ni ustrezalo, ker so drugi prevech ali pa neumno
pisali. Da so prvi, torej tisti, ki jih je kolichina mailov, smiselnih in
ne, motila, pokazali, da so oni pametni in modri, vsevedni in eksperti,
so zahtevali katarzo mailing liste in na koncu je stvar propadla. Razumem
ene in druge, vendar mi nikoli ni tezhko odtipkati delete na kateri koli
mail, bodisi iz mailing liste ali pa che je zgolj osebni. Kolegice in
kolegi, strpnost je vrlina, cheprav sam vem, da vam ne morem biti za zgled...

Anzhe in Blazh pa, kaj naj rechem, prijetno sem se nasmejal. Res sta
zabavna in shkoda bi bilo, che ta vecher ne bi prebiral vajinih mailov.

Lep pozdrav prav vsem,

Matija alias iLusION

P.S. Bolje mailing lista, ki ni na svetovni ravni kot nobena mailing lista.

P.S.S. Zenel enkrat sem te vprashal, pa nisi odogovoril, ali se to da kje
pogeldat za nazaj, kaj smo modrovali? Je to kje dosegljivo na WWW?

[naprej][nazaj]