fdv [datum] [nit] [naslov] [avtor] [reply]
Naslov:test
Avtor:Matija Remec (matijar@ferlin.fer.uni-lj.si)
Datum:Thu, 7 Mar 1996 10:40:42 +0100 (MET) [naprej][nazaj]

On Thu, 7 Mar 1996, Zenel Batagelj wrote:

> U know!!! Blondz ;)
Tochno to, vchasih se sprasuhjem, kako je biti bejba, pa mi sploh ne
rata, cheprav pravijo , da imam izredno moch emaptije, ochitno ne...

> S kaksno fraktalno kompresijo pa bi se te se dalo stlacit noter :)
Ti kwa pa vem... Fraktali sicer rulz...

> Pa glih tle je fora (ZASTOPAM NAMREC MANJ RADIKALNA MNENJA), da se
> zenska ob racunalniku, s helpi zapiski... sama sooci s SPSSjem. Kaj
> mislis, da bo tisti program, ki ga je napisala doma na papir delal?
Hmmm. Zdaj pa res ne vem, dragi moj Zenel, na chigavi strani si ti???

> Treba je pohitet: osnovni pogoji za pivo bodo ob taki hitrosti narave
> hitro zadosceni (>20 C + soncen dan + pinki zunaj odprt)... BTW pije
> se UNION!

Kot je prej omenil ze Blazh, bi ANzhe raje sok, jest pa tudi. Ej Blazh, a
je Anzhe spet mislu, da pishe na mailing listo, potem pa je poslal mail
samo enemu, npr. tebi? HEHEHHE. A smo dobili vsi enkrat nejegov
(Anzhetov) mail, ki je mel v bodyu subscribe napisano???? AHHAHA. Torej
za tiste, ki ne veste kako napisat mail na to listo, na uekajo zadshcha
@mfdvs sicer pa fdv@kiss.muzej.si.

Sicer pa bere to listo she nekaj osebkov in osebic, ki jim ali ni do pira
ali pa... bojo zhe sami povedali.

Resno razmishljam, che bi priredili tekmovanje v Doom2, deathmatch. Petek
bi bil she najbolj kewl, zjutraj nekje...dopoldne. Mogoche bi se, che bi
bilo ogromno folka prijavljeno ali kaj, jaz zmenil z operaterji, da bi
imeli 4 comouterje za doom. Ker ne vem kakshno je kaj povprashevanje po
tovrstnem shportu, naj napishe kdor je za oz kdor bi prishel. Tisti, ki
bi pochivali med posameznimi boji pa bi lahko bejbam pomagal spss, huh?

Torej tekmovanje bi naredili v doom2 (quake zhal ne dela po mrezhi, che
pa, so 486 prepochasne...), deathmatch, lahko tudi zhenske, ki bi, che
bibile vsaj 4 imele svoje tekmovanje. Ogromno ljudi ali nima maila, ali
pa ni narocheno na to krasno in najboljsho mailing listo na svetu, zato
razshiri to informacijo (da bo Doom che bo interes) na okoli. Zenel butni
v tist tvoj pozdravni od goodisev se to za doom. Pa malo skrajshaj... Po
mal bolj oshtro..

Edini pogoj za doom bi bil, da si shtudentka ali shtudent FDVja, ali pa,
da nisi, pa se pochutis, da bi lahko nekaj naredil za fdv...

Akcija!

Matija

[naprej][nazaj]